"Demi masa.Sesungguhnya manusia dalam kerugian.
Melainkan orang-orang beriman dan beramal soleh,
dan yang berpesan-pesan kepada kebenaran serta
kesabaran"(Al'asr:1-3)

Followers

Sunday, January 16, 2011

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semua...

Bila tiba nya hari lahir kita mesti kita 
akn tertunggu2 sapa la orng yg pertama
 wish kat kita kn..
ana pun mcm tu gak..=p
especially dri besfren kan..
masa dpt wish "HAPPY BIRTHDAY"
kita akan rase bahagia hanya
ALLAH je yg tau...
sbb ade gak orng yg menghargai kewujudan 
kita di dunia ini...alhamdulillah..

kepada sahabat2 yg dah  or belum tiba
hari lahir ana wish  "SELAMAT HARI LAHIR"
semoga hidup dlm keredhoanNYA slalu..insyaALLAH.



emm kebetulan ana dijemput oleh ana nyer besfren
ili tuk join la GA yg dianjurkan oleh fathaka .
so ana join je...hehe



teka waktu kelahiran "fathaka"- give & away




ana try je teka waktu lahir fathaka ni...
lau tol alhamdulillah..(^_^)

1.0645
2.1500
3.2159



kepada kwn kite ni mr.fathaka yg akn
menyambut besday yg ke 21st pd 4 feb ti..
SANAH HELWA ea..
semoga pnjang umur n hidup anta
sentiasa 
dlm keredhoanNYA..amin.(^_^)




untuk mengikut syarat2 yg dah di tetapkan ana
invite la 2 orng kwn ana...



selagi ALLAH masih memberikan
 kita nikmat hidup sebelum 
datang nya mati eloklah kita sama2
meningkatkan amal dan 
teruskan berjuang kita di bumi ALLAH ini
 supaya hidup kita akan
bahagia di dunia n akhirat nanti.. insyaALLAH
wasalam..(^_^)








No comments:

Post a Comment