"Demi masa.Sesungguhnya manusia dalam kerugian.
Melainkan orang-orang beriman dan beramal soleh,
dan yang berpesan-pesan kepada kebenaran serta
kesabaran"(Al'asr:1-3)

Followers

Friday, January 28, 2011

Assalamualaikum....

Isu yang ana nak cakap kali ini ialah
berkaitan dengan REMAJA...
yela dengar je pasal remaja pasti kita
akan terfikir mengenai masalah sosial kan..ish2...
macam-macam masalah remaja sekarang ni
dengan mat rempit nya,gejala buang anak la,
lari dari rumah la....macam2 ada...
macam iklan astro kan macam2 ada...hehe=p

emm so siapa perlu di persalah kan...
mak ayahkah??? cikgu2 kah??
media massa kah?? atau remaja sendiri..
tu la tepuk dada tanyalah iman kita yea...

kat sini ana nak kongsi la satu video ringkas 
just sebagai peringatan kepada kita tentang
masalah remaja sekarang ni...
renung2 kan yea..(^_^)


video

Subhanallah...
di harapkan kita tidak tergolong dalam
 kalangan hamba Allah yg dimurkaiNYA..insyaAllah.
amin..wassalam..(^_^)




No comments:

Post a Comment